True story
Leer de verhalen herkennen die jouw marketing woest aantrekkelijk maken
Heb je het gevoel dat ’tips geven’ niet meer werkt? Maar weet je niet wat je dan wél moet delen om lezers klanten aan je te binden?
Je hebt vast weleens van ‘storytelling’ gehoord. Klinkt leuk, maar dat is iets voor échte podiumbeesten, briljante schrijvers of mensen met een super spannend leven. Toch?
Weet je soms niet waar je over moet schrijven?
Omdat je het gevoel hebt dat alles al eens gedaan is? Saai is? Te lang en ingewikkeld is? Of gewoon niet als ‘jou’ voelt omdat je maar niet los komt van de ideeën van je coach/concurrenten/celebrity crush?
Begin dan bij True story.
Van alles haalde ik erbij; van mijn oma’s sokkenla tot de kat van de buren. Maar het punt van mijn verhaal..… dat was nog weleens lastig. Tot ik ‘True story’ las. Mega waardevol!
Vergeet het eindeloos staren naar je beeldscherm, want zelfs het kleinste voorval geeft je voortaan inspiratie. En je punt maken? Dat is helemaal geen punt meer.
(Amy Rietmeijer, Work.Your.Cycle)
Het resultaat?
Geen inhakers of contentkalenders, maar verhalen die alleen van jou kunnen zijn.
Zodat je marketing meer wordt dan pijnen en verlangens benoemen. En mensen het gevoel hebben dat ze je écht leren kennen, nog voordat ze je ooit hebben gesproken. Want waar geef jíj je geld het liefste uit?
Precies.
‘Tering interessant’
(Yvette Lans, Acceleright)
Kleine verhalen met een groots effect
In dit digitale doe-boek laat ik zien hoe je elke dag interessante verhalen vindt in je eigen saaie (spreek voor jezelf Antje!) leven. Én hoe je ze verbindt aan je bedrijf of het punt dat je wil maken.
Inclusief 100+ voorbeelden!
Prijs: 25 euro (excl. btw)
Das minder dan een retourtje Maastricht – Utrecht met de trein. Maar heel eerlijk, zo’n reis levert je vast ook een boel goede verhalen op. Dus kies zelf maar….
Over mij
Wie is Antje?
Ik ben copywriter en schrijfcoach voor ondernemers die hun bedrijf serieuzer nemen dan zichzelf. En die net als ik geloven dat professioneel niet altijd officieel of formeel hoeft te zijn.
Want marketing en sales worden een stuk makkelijker als je gewoon jezelf kunt zijn. En het internet een stuk leuker als niet iedereen doet ‘zoals het hoort’.
(It’s a trap!)