Je inbox kent al genoeg saaie nieuwsbrieven

Daarom stuur ik je alleen e-mails that will blow your mind or brighten your day (dus niet van die salespraatjes vermomd als ‘inspiratiemails’).

De V-files* heten ze.

Voor ondernemers die veel moeten schrijven voor hun marketing. En die stiekem ook wel geïnspireerd willen worden (no worries, dat blijft tussen ons).

*De V van mijn achternaam en van Vrijdag, de dag waarop ik ze verstuur.

Waarom de V files lezen 1
Like reviews

……heb je mail voorgelezen aan mijn man. Ik vond hem steengoed!

Liesbeth Disbergen (fotograaf)

Antje Veld

Waarom ondernemers mijn mails lezen

Spotlight

Mooie boodschap

Wilde gewoon even zeggen dat ik heb genoten van deze mail. Mooie boodschap in een mooi verhaal!

Selina Straver

Spotlight

Jaaaaaa!

Als ik je mails lees, denk ik vaak ‘Jaaaaa, ja, ja, ja!’

Judith Cretier

Spotlight

Beter dan chips

Man, man, man die nieuwsbrieven van jou. Zoeter dan chocola, scherper dan een papercut en nog bevredigender dan je vingers aflikken na een zak chips.

Anne de Vlaam

Spotlight

Dit wil je

Antje in je inbox is als discodip op je ijsje. Dat wil je!

Paulien van Bunnik

Spotlight

Briljante mail

Wat een briljante mail weer! Alleen al door de titel moest ik glimlachen. Ik vind hem fantastisch, makes my day.

Veronique Schoots

Spotlight

Inspirerend met humor

Een van de weinige nieuwsbrieven die ik ALTIJD lees! Jouw mails geven me een lach op m’n mond en een schop onder de kont. Inspirerend en tering veel humor.

Yvette Lans

Eeeehhh, de V-watte?

De V-files.

Ja sorry, als je de Scully & Mulder referentie niet begreep, dan zou ik me niet aanmelden als ik jou was. Want dan snap je waarschijnlijk veel van mijn jaren ’90 grapjes niet.

Door deze ‘nieuwsbrief’ krijg je een lach op je mond en een schop onder je kont. Heerlijk inspirerend en tering veel humor. Een van de weinigen die ik ALTIJD lees!

(Yvette Lans)

Heb nog overwogen om deze mails De Verkoop Monologen te noemen. Met een knipoog naar dat toneelstuk uit 1996, gebaseerd op interviews met vrouwen over hun vagina. Dat bleek voor hen letterlijk een schaamstreek te zijn. Maar áls ze eenmaal begonnen te praten, waren ze nauwelijks nog te stoppen.

Je weet wel, zoals het voor jou soms ook voelt om over jezelf en je bedrijf te praten. In eerste instantie wat ongemakkelijk, maar na het lezen van de V-files niet meer.

Als ik je mails lees, denk ik vaak ‘Jaaaaa, ja, ja, ja!’

(Judith Cretier)

Leuk, maar waar staat de V voor?

De V in V-files staat voor drie dingen:

1. De V van Verkoop: 

Als je ondernemer bent, dan heb je iets te verkopen. Je kennis, product, training, programma of wildste ideeën (laten we daar verder niet te ingewikkeld over doen en #makeitfun).

2. De V van Vrijdag:

De dag waarop de V-files in je inbox verschijnen (met mogelijk af en toe een extra editie op andere dagen #whoknows).

3. De V van Veld:

Mijn achternaam en de reden dat ik op de basisschool tijdens softbal nooit als slagvrouw begon (ja Antje, begin jij maar in het veld hahaha #nooitgrappig).

Man man man, die nieuwsbrieven van jou!

Zoeter dan chocola, scherper dan een papercut en nóg bevredigender dan je vingers aflikken na een zak chips.

(Anne de Vlaam)

Is het gratis?

Ja tuurlijk.

En als je er niks aan vindt, stuur je me gewoon naar het rijk der opgezegde e-maillijsten. Ik verdien genoeg om af en toe met een professional te praten over mijn angst voor afwijzing en imposter syndrome.

Heb je mail voorgelezen aan mijn man. Ik vond hem steengoed.

(Liesbeth Disbergen)

Komt goed.

Focus jij je maar op je inbox. Want daar zitten binnenkort allemaal schrijftips in. Plus: nog meer inspiratie voor ál je content. Zodat je nooit meer zonder ideeën zit (of toch in elk geval nooit lang).

Als je je hieronder aanmeldt tenminste.

Antje in je inbox is als discodip op je ijsje: dat wil je!

(Paulien van Bunnik)

Oké, stuur mij de V-files

Mijn e mails

Over mij

Wie is Antje?

Ik ben copywriter en schrijfcoach voor ondernemers die hun bedrijf serieuzer nemen dan zichzelf. En die net als ik geloven dat professioneel niet altijd officieel of formeel hoeft te zijn.

Want marketing en sales worden een stuk makkelijker als je gewoon jezelf kunt zijn. En het internet een stuk leuker als niet iedereen doet ‘zoals het hoort’ (pssst: allemaal leugens).

In de V-files laat ik daarom zien wie ik ben. Maar ook:

Hoe je jezelf op de voorgrond zet zonder dat je je kapot ergert aan, eh, jezelf

Dat een goed verhaal al in iets heel kleins kan zitten

Wat er bij mij allemaal mis gaat (hè lekker, leedvermaak)

Dat je niet de enige bent die.... (....oooh so many things)

Antje Veld copywriter en schrijfcoach
Like reviews

‘Dank voor je mooie mail!’
‘Heerlijk dit!’
‘Jesus Antje, ze worden niet kleiner hè, maar heb me wederom vermaakt.’

(Reacties van lezers)

E-mails die voelen als reanimatie voor je creativiteit, waardoor je extra veel zin krijgt om ook jouw eigen verhalen te delen (doen!)

Scroll naar boven